Hogyan nem érdemes megírni a Rólunk rovatot?

Akár azt is írhatnánk, hogy hogyan érdemes megírni a bemutatkozó szöveget, azonban nagyon sokszor ugyanazok a hibák ezen szövegek esetében. Sok weboldal és cég tulajdonos úgy véli, hogy a Rólunk aloldal nem is olyan fontos, így nincs értelme sok energiát fordítani rá, azonban a tapasztalatok ennek az ellenkezőjét mutatják.

A Rólunk rovat megfelelő megírásáról itt érhetsz el bővebb információkat! Amikor a potenciális vásárlók egy weboldalra lépnek, akkor nagyon gyakran nem csak a termék kapcsán szeretnének bővebb információkhoz jutni, hanem azt is tudni szeretnék, hogy ki áll a termék mögött, mit kell tudni a tulajdonosról vagy a cégről. Egy olyan cég, amely egy szót sem ír magáról, az nem túl bíztató képet fest le magát és a termékeit illetően. Az egyik legrosszabb eshetőség tehát mindenképpen az, amikor alig van valami a Rólunk rovatban, jobb esetben egy Facebook link vagy pár mondat. A túlzott szűkszavúság egyáltalán nem előnyös. Viszont ennek ellentéte sem sokkal jobb, amikor több A/4-es oldalnyi szöveg áll a bemutatkozó oldalon és a történet kis túlzással Ádámnál és Évánál kezdődik.

A túl hosszú szöveggel az a baj, hogy senkinek sem lesz kedve elolvasni. A mai felgyorsult világban mindenkinek a lényegre van szüksége, nem pedig a hosszú, több ezer karakteres ömlengésre. A megoldás kulcsát az arany középút jelenti. Pár mondat is bőven elég, ha az kellőképp ütős és megnyerő. Szintén fontos kérdés, hogy a Rólunk rovatot ki írja meg. Ha rendelkezel írói vénával és van tapasztalatod marketing terén, akkor megírhatod te magad is a Rólunk rovat szövegét, viszont ha nem és bizonytalan vagy, akkor érdemes lehet szakember segítségét kérni! Ha szövegíróval íratod meg a bemutatkozó szöveget, akkor célszerű lehet tanulmányoznod a honlapját, mely sokat elárul stílusáról!